Kızlar merhaba ben 1 ay önce ayağımı vurmuştum 1 hafta boyunca şişti morardı daha sonra iyileşti doktor kırık çatlak yok dedi ama ayakta durdukça falan sürekli şişti bugün sabah kalktıktan sonra tekrar ayağım şişip morarmaya başladı üstüne bile basamıyorum acaba ne yapabilirim tekrar mı gitmem lazım hastaneye
https://imgyukle.com/i/nHT3g0