Bende yarım gün çalışıyorum..ev işi de yapıyor öyle üstten ..bebegede bakıyor yol parasiyle 1.800..sizinkide gayet makul yarım gün..amaaaaa kesinlikle evli çocuğu olan birine verin çocuğunuzu..bakıcım komşum diye düşünmeden verdim..ama maşallah kadın ilgileniyor biliyor çocuk bakmayı..tecrübeli..ben bile öğreniyorum ondan biseyler..iyi bir insandır bişey demiyorum ama bazı şeyleri akıl edemez bilemez..bu arada benim bebeğim 8 aylık..sizinki biraz büyükmüş 🙂