Damla33 hangi mamayı kullanıyorsun. 300 gr lık başka bir mama alıp dene severse o mamaya geç. Hipp in aptamilin vs kaşık mamaları var 4 aydan itibaren kullanılan onlardan deneyebilirsin. Normalde önermem ama hiçbir şey yemiyor dediğin için önerdim . Aç kalmasından iyidir.