1 aylıkken 1.5 kilo almisti 2.ayda 500gr almış çok canim sıkıldı. İlk ayda anne sütüne ek mama da veriyordum 2.ayda mamaya çok az vermeye başladım sık sık emzirmeye başladım daha çok kilo alması gerekmiyor muydu neden böyle olabilir sizce? Sütüm yetersiz de değil aslında çişini çok yapıyor