Kızlarr kızıma 5 gündür çiş eğitimi veriyorum çiş konusunda sıkıntımız yok gibi bana söylemiyor söylüyorsa da hafif damlatıyor altına öyle söylüyor kaka olayı ise tamamen tutuyor dün ilk defa çıkardık rahatladı kabız olmuş bugünde asla istemiyor tuvaleti reddediyor kaçmak istiyor sizce ne yapmalıyım 😞 akıl verin