okuyanannee en bastan beri hiiiic ayirmamaniz gerekiyordu yatagi… es ile ayri yatmaya cok karisiyim. Kizim 11 aylik, 8 ayliga kadar bizimle yatti ama esimle yine yan yanaydik ve hep sarilarak uyuduk. Sonra baktik artik sigmiyoruz, tekli baza birlestirdik bizim yataga ve aile yatagi yaptik. Simdide kendi besigine alistirmaya calisiyorum. Yani es ile nekadar ayri yatarsan gönül okadar uzak kalir emin olun. Esim horluyor 🤣 kizim uyancak diye cok sinir oluyorum, cagirip git oturma odasinda yat diyesim geliyo ama sabrediyorum. Düsüncem; ayri yatarsak, alisir ve sonra kalplerimizde uzaklasir.