Deletedmom090 13 aylık kız bebeğim bir yaşına girdiğinden beri asla ama asla uyumuyor. Gündüzleri iki saat sallıyorum uyuduğu sadece yarım saat gecede öyle yarım saatte bir uyanıyor ağlıyor. Ateşi ishali falan yok diş diyecem iştahı falanda iyi. Üstelik bir ayda çıkmazmı bir diş😫 ay ben napcam bu ne böyle ya
Cennetinsusu Deletedmom090 1 yaşından sonra galiba oluyor böyle sıkıntılar. Birkaç kere okudum burada benim kızım da yakında yaşına girecek inşallah sorun yaşamam. Dişte olabilir veya bir dönem böyle olabiliyor sanırım 🙄