Çok fazla taş yiyor yani ağzına alıyor ve çiğnemeye çalışıyor küçük büyük tüm taşları topluyor parka gittiğimizde direkt taşa yöneliyor bugün sağlık ocağına da götürdüm iştahsızlık ve bu taş yeme konusunu söyledim kan ilacı ve çinko yazdı.cinko biraz önce icirdim hepsini kustu :(( ne yapacağımı bilmiyorum 1.5 yaşında