1prenses_annesii ben 5. Ayda mamaya başladım, sütüm yetmiyor düşüncesindeydim 1 öğünden ne olacak diye, ama sanki daha da azaldı sütüm. Bebeğim emmek istemiyor 4. Aydan beri zorlanarak emziriyordum, sağarak vermeye başlmıştım. Şimdi sadece uykuluyken gece emiyor, gündüz 2 dakikadan fazla memede durduramıyorum. 2 saate bir acıkıyor, sağdığım süt olsun mama olsun 100 cc den fazlasını zor içiyor, ağlama krizleri başldı çünkü kendini öyle ifade ediyor, hoşuna gitmeyen bir şeyde basıyor çığlığı 🤦🏻♀️ Emeklemeye hazırlandı sürünerek gidiyor, sürekli ilgi bekliyor. Ek gıdaya da başladık öğlen sebze akşam sebze+meyve veriyorum şimdilik