Lena123moms ay ilk bebeğimde öyle aman ses olmasın aman cıt çıkmasın diyordum öyle uyuyordu şimdiki bebeğim 1 aylık diyelim eve getirdiğim günden beri seste uyutuyorum tv acık balkon kapısı açık felan yanında yiyorum içiyorum konuşuyorum öyle alışsın sese diye suan iyiyz sukur . Bence sese alıskın olması daha iyi kendi düşüncem 😊