Altın olarak gerçekten bu zamanda koymanın mantığı yok çünkü eline gelen net bi para yok faiz için haram falan diyenler içinde herkesin kendi fikri haram yemeyen kalmadı ülkede maşallah. benimde altınlarım var kıyıpta bozduramıyorum manevi değeri yüzünden ama son çare onlarıda bozdurup faize yatırmak zorunda kalıcaz ağlanacak halimize gülüyoruz 😂