eminesevigen_ dişten değildir canım benimki de hep elini emiyor, anne karnından gelen bir alışkanlık, o şekilde güvende hissediyor kendisini. Ellerini keşfettiğinden beri öyleyiz biz de, ne bulsa ağzına götürüyor bir de. Meme reddine başlamış olabilir, endişelenme çoğu bebekte ara ara olan bir durummus red. Özellikle uykulu iken emzirmeyi dene, sen pes etmedikçe o da bırakıp eski düzenine döner inşallah