Oğlum 2 ay 7 günlük en üst katta oturuyoruz bebek arabasıyla tek başına dışarıya çıkmam çok zor bir de evde olsak da hep kucak istiyor. Bende böyle bir çözüm düşündüm ama kararsız kaldım. Sizce sling mi almalıyım yoksa kanguru mu? Ayrıca kanguru alıcaksam nelere dikkat etmeliyim?