Sana damla veriyorlar belli bi süre arayla gözüne damlat diyorlar ondan sonra muayeneye alıyorlar gözüne bişey takıyolar gözünü iyice kontrol edebilmek için gözlerini kırpamıyorlar haliyle takıldığı zaman ve çok ağlıyorlar benim bebeğim çok ağlamıştı