Arkadaşlar merhaba. Kızım 15 aylık. Yaklaşık 2 haftadır altını değiştirmekte zorlanıyorum. Ama oyun şeklinde değil bu. Evimizde misafir olduğunda yada başkasının evinde olduğumuzda çocuk katıla katıla ağlayıp kaçıyor altını açacağımı anlayınca. 2 hafta kadar önce doktor kontrolünde ağladı doktor muayeneye devam etti. O gün aşırı korktu ve ağladı. Çocuk travma mı yaşadı böyle bir durum yaşayan var mı