zeyzeyy33 Arkadaşlar aptamil kullanıyordum ama sanki kabız yapıyor zor yapıyor bebegim fitille falan yapıyor kullanıp memnun kaldığınız mama var mı ?
delirmeceler zeyzeyy33 conformil confort kabızlık için kullanılan mamalar düz mama kullanacaksanız mutlaka prebiotik vermeniz gerekir doktorumuz biZi hep böyle yönlendirdi