Doğum yapalı yarın 40 gün olacak 1 aylık olduğumda kanamam azalmış ve beyaz sümüksü akıntıya dönmüştü fakat 2-3 gün sonra yeniden adet olmuş gibi yoğun kırmızı kanamam başladı bugün 7. gün azalma olmadı hala adet mi oldum aceba adet olunca sonlara doğru azalıp lekenme şeklinde olması gerekmiyor mu kanaması böyle olan varmı arkadaşlar 40 kontrolüne haftaya gidicem doktoruma sorucam tabiki ama aramızda benim gibi olan varmı kanama azalmayınca korkmaya başladım