Merhaba kizlar artık çok üzülüyorum çok moralim bozuk ya çocuğu dışarı çıkarmak istemiyorum ya 7bucuk aylık bebeğim boyu 70cm kilosu 8.200 herkes çok ufak boyu çok kısa ben napcam ne vermek lazım boy için ya normalde asla takilmam ama bir değil iki değil ya çocugum sağlığı yerinde çok şükür 6 aylıkken emeklemeye oturmaya başladı.. dün biri dedi ki ay 5 aylikta kalmış bu nasıl bu kadar vicdansız oluyorlar babası da bende 1.65 boyundayız buz ne ki çocuk ne olsun diye düşünüyorum napmam lazım bilmiyorum ..😖