maygirl bana adeda daha basit geldi yükselen zeka ve çocuk akademiye gore.daha hafif olsun derseniz adedayi tavsiye ederim.dedigim gibi bende cocuk çok olduğu için 10 yasa kadar hepsini aldım sene sene.ama hepsi çok faydalı çok güzel kitaplar aynı anda almasaniz bile 2 yaşı Bi yayından 3 yaşı bi yayindan deneyebilirsiniz.cocugunuza göre belki değişiklik gösterir.zaten farkedersiniz.