Mervekuzey2022 Kızlar merhaba 3. Ayda bebeklerde az yeme gibi bıseyle karsılastınızmı az yeme mi desem istahsızlıkmı bılemedım
Linaamom Mervekuzey2022 evet atak zamanı az yiyorlar bzde de aynısı oldu resmen eliyle biberonu itiyordu ama bi 15 güne düzelir canım merak etme
Mervekuzey2022 Doktor kontrolumuz pazartesi günü gidince sorcam ama aklıma takıldı yanı ilk oglum da yasamadım boyle bir şey yada yasadım hatırlamıyorum 🤭