Tazebiranne2408 Bebeğimin göbeği 2 gün önce düştü dün banyo yaptırdık birşey yoktu bugün göbeğinde hafif kanama var normal mi bu kanama?
Gks-esr20 Tazebiranne2408 tabiki normal ama lekelenme tarzında ise normal.çünkü aynısı benim bebeğimde de oldu doktoru kurulana kadar normal demişti.ayrıca temiz pamuk koyup bezine ve giysilerine temas etmemesini söylemişti
Dodikinanniskosu Tazebiranne2408 k vitamin eksikliğinde oluyor o yakında bir hastaneye başvurabilirsiniz k vitamini ignesi yapıyorlar ama panik yapcak bisey degil
NazliHilal Tazebiranne2408 k vitamini tekrarlanabilir, bizde öyle olmuştu. Banyodan sonra da elimizle açarak saç kurutma makinasıyla uzaktan kurutuyorduk. Tekrarlarsa doktora gidin bence
Busra19092022 Tazebiranne2408 benim bebegmdede oluyo normal dedi doktora götürdüm kokulu ıntaap gelir kızarırsa götür bana öyle dedi
Tazebiranne2408 Dodikinanniskosu doğduğunda vurulmuyor mu tekrar mı vurulması gerekiyor böyle bir durumda
NazliHilal Tazebiranne2408 biz taze kan hiç görmedik ama her açtığımızda zıbınına bulaşmış kurumuş kan görüyorduk. K vitamini yaptılar geçti. Evet doğduğunda yapılıyor ama göbek kanaması olursa tekrar yapılıyor.
Gks-esr20 Tazebiranne2408 kuru olmasını sağlamak için makyaj temizleme pamuğu var ya onu koy göbek deliğinin üstüne ve üstüne de zıbını giydir tamamdır.hafif kanaması normal sıkıntı etme .2-3 gün böyle lekelenme gibi olur sonra kuruyunca durur zaten
Hadianne Tazebiranne2408 benim bebeğimde de oldu canım kanadi sonra kendiliginde durdu pihtilasti doktora kontrole gittiğimizde bsey olmaz bundan dedi banyodan sonra hafif bastırarak kurula derken pıhtı kalktı hiç bsey yoktu ama kana durmuyorsa muhakkak doktora basvur ama
Hellomoto Tazebiranne2408 normal bizde düştükten sonra yaptırdık kanama olmuştu daha çok atletine yapıştı iyotla temizle dedi doktor kimiside zararli dedi ben 1 2 daha bekledim geçti