Merhabalar yardıminiza ihtiyacım var kızım 11 aylık gün içinde kendi kendine gezinmek dolap kurcalamak varken sürekli neredeysem oraya gelip ağlayarak bacağıma sarılıyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım sana ihtiyacı var al dediler her geldiğinde aldım yine aynı çok kucağa almışsın biraz ağlasin dediler krizlere girdi ağlamaktan vazgeçmedi çocuk psikiyatrisine mi gitmeliyim diye düşünüyorum ayrıca TV açtığımda saatlerce bensiz durabiliyor hiç gelmiyor bile lütfen güzel fikirlerinize ihtiyacım var ne yapmalıyım nasıl davranmalıyim ..