ayseeeasln21 Kızlar dayanamadım buraya yazayım dedim bilenler bilir 10 gün önce koltuk altlarımda beze çıkmıştı doktora gidiyorum şuan çokta korkuyorum lütfen dua edin kötü bişey çıkmasın her araştırma da kötü kötü şeyler gördüm daha 11 aylık kızım var
eylulmin ayseeeasln21 yaklaşık 6-7 sene önce benim de iki koltuk altımda minik bezeler çıkmıştı ama çok acıyor ve ağrıdan kolumu bile kaldıramıyordum. Dıştan hiçbir şey yoktu ama içten ağrılı ve acılıydı. Genel cerrahiye gittim kıl dönmesi dedi. Doktor da bayağı yaşlı başlı bi amcaydı. Bir daha bu kadar tıraşlama ayna gibi olmasın koltuk altın dedi 😂😂😂 sonra geçmişti
Furkan00 Gonlunu ferah tut canim yağ bezesidir kotu dusunme dr ufak bi mudahaleyle gerekli gorurse alir yada onemli degil der muayane eder belki sadece saglikla selametle dua ile🤲
ayseeeasln21 Badelikom1 gittim ultrason çektirdim canım iyi huylu kitle dedi normal dedi kontrole falan gerek yokmuş
ayseeeasln21 eylulmin 😂😂😂 ay hiç gulcegim yoktu Allah sizi de güldürsün inşallah .benimki de iyi huylu kitle dedi
Badelikom1 ayseeeasln21 benimde adetime 3 gün var sol koltuk altımda böyle sivilce çıkmış gibi altında şişlik var gibi korkuyorum bende randevu bulamadım🥲
eylulmin ayseeeasln21 amiin hepimizi inşallah. Ben de doktora gideceğim diye tertemiz yapmıştım koltuk altımı. Öyle diyince çok utanmıştım 😂😂 çok sevindim kötü bir şey olmamasına Rabbim sağlık sıhhat versin inşallah ☺️💜
ayseeeasln21 Badelikom1 benimde bulana kadar geçmişti zaten canım maalesef ama ultrason ile baktığı zaman yine anlaşılıyor talep oluştur inşallah bulursun