Durukusunannesii Babyarask yaşadım 3 buçuk aylıkken 6 . Aya kadsr sadece uykusunda emzirebldim zsten ondan snrada tamamen birskti biberon ksynakli oldugunu dusunuyorum cnku mamada iciyodu . Emzirme danismaniyla bile gorustum yinede donduremedm memeye
portakalcicegi7 Biz yaklaşık 3. Aydan beri içinde süt mama olan her şeye düşmanız . Sadece uykusunda besleyebiliyorum
Durukusunannesii Babyarask Çok denedim ama olmadı bıraktı memeyi mamaya devam ettik 1 yaşındada mamayi birskti zsten kendiliginden
Mehtap-37 Benim bebeğim de sarılık oldu hastanede yattık o esnada biberonla besledim şimdi memeyi reddediyor zorla emziriyorum sürekli ağlıyor daha iki aylık