Cerenimum Kızlar bebeğim 3 aylık. Her gün akşam 19:45 gibi ağlamaya ve huzursuzlanmaya başlıyor ve tam 1 saat sürüyor. Gün içerisinde sakin bir bebek. Ama akşam o 1 saat ciddi şekilde huzursuzlanıyor. 1 saat dolunca da uykuya geçiyor. Gece uykusuna geçmekte mi zorlanıyor diye düşünüyorum ama akşam dışarı çıkardığımda o saatlerde parkta, arabada vs ise ağlamıyor direk uyuyor. Evdeyken ağlamasının nedeni ne olabilir?
Agoghst Cerenimum aynen benimki de öyle ya sebebini anlayamadım çok şükür gün içerisinde aşırı huzursuzluğu yok ama akşam 8 10 arası çıldırıyor hiç birşey sakinleştirmiyor sonra zorla uyku istiyor ve uyuyor
Bulutkbr Cerenimum bizde aynı durumdayız çok sıcak bunalıyor yavrucaklar bizde o saatlerde dışarı çıkıyoruz orda uyuyor uyanınca gayet rahatlamış oluyor