Kızlar bebeğim sürekli gaz sancısı çekiyor karnını doyduğunu biliyorum ama sürekli aranıyor mememi hiç bırakmak istemiyor boş biberonu bile eme eme uyuya kalıyor emziğe alıştıramadım damaklı emzik ve yuvarlak uçlu emzik var ikisini de tutmuyor sadece meme ve biberon ne yapabilirim emziğe nasıl alıştırabilirim ağzında bişi olunca ağlamyı bırakıyor daha 19 günlüğüz ve kolik bebeğim