Kızım yürüme arkadaşını kullanmaya çok hevesli fakat kullanamıyor çünkü tutunduğu gibi tekerlekler öyle hızlı gidiyor ki resmen peşinde sürükleyip düşüyor🥴 bizimkinde mi sorun var bilemedim pilsan marka bizdeki. Hepsi böyle mi acaba? Kullananlar yazabilir mi🙏