Merhaba ,bu pazar günü yenidoğan çekimi yaptıracağım.Bebeğim 19 günlük olacak.
Zorlu bir doğum yaptığım için geç kaldım ,ama heveslendiğim için yaptırmak istiyorum.
Daha önce çekim yaptıranların tavsiyelerini bekliyorum.Ne götürmeliyim? Hangi pozlar zararlı?
Mesela koza gibi sardırmak istemiyorum bebeğimi ya da oturur pozisyonda bir çekim istemiyorum. Bu gibi başka dikkat etmem gereken şeyler varsa yardımcı olur musunuz?