Zeynooerva ya ne istiyorlar bu sezaryen bebeklerinden anlamıyorum. Yok normal doğuran anne, yok sezaryende sütün gelmez yok öyle yok böyle. Bi salın ya aaaa. Bebek gazlıysa gazlıdır bunun sezaryenle alakası yok. Neticede gaz dediğin çıkan bi şey. Sezaryenle doğarken tüp mü koyuyorlar bebeğe de sürekli gazlansın.