Marianne efeninannesi4207 0,5 ml gliserini şırıngayla poposuna uygulayabilirsiniz. fitil bulamıyordum. doktor o şekilde önerdi. uzun süre kaka yapmazsa zehirlenme yaşayabilir
1morportakal efeninannesi4207 kızım 6 günlük 4. gün oldu çiş var kaka yok dün doktor kontrolümüz vardı doktor karnının yumuşak olduğunu şişliği bulunmadığını söyledi bio gaia damla verdi bir de
Eminos efeninannesi4207 sadece anne sutu aliyorsa 12 gune kadar yapmamasi normal anne sutu+mama aliyirsa mamasina biraz zeytinyagi koyabilirsinizpopodan müdahele etmeyin ona alisir ve mudahalesiz yapmamaya baslar
Mihriiii efeninannesi4207 eğer bebeğiniz ıkınmıyor zorlanmıyorsa ve karnı da sert ve şiş değilse normal. Sadece anne sütüyle besleniyorsa. Ama zorlandığını farkediyorsanız ılık suyla duş aldırıp karnına güzelce masaj yapabilirsiniz.
efeninannesi4207 Mihriiii biraz zorlanma var gibi gaz çıkıyor sadece yarına kadar gelmezse bir de ben mı gitsem doktora
Aslancoo Yeni geldim doktordan. Bebeğimin rutini haftada 1 kez yapması. Doktor muayene etti bir sorun görmedi.. 10 güne kadar normal dedi. Tabi sancısı ağlaması yoksa..
efeninannesi4207 Aslancoo anladım canım bir ağrısı yok çok şükür ıkınıyor biraz gaz çıkartıyor hep ama daha kaka yok