Pnar_2886 Biraz param var altın almyi düşünüyorum ama düşüşteymis biraz daha beklemelimiym yoksa biranda yükselir mi ki 🤔
Linaamom Pnar_2886 24 ayar daha pahalı oluyor ama satarken de daha pahalıya satmış olursun 24 almak daha mantıklı bence