Nurellaaaa
Bizde de kalça çıkığı çıkmıştı. Ultrasonda dereceler 57 ve 59 idi. 60 ve üstü olması gerekiyormuş. Bizde başka problemler de vardı gerçi. Çift bez pek kullanmadık. Egzersiz vs yaptık. 3,5 aylık kontrolümüzde düzelmiş sorun kalmamış. Doktor sağlık bakanlığı erkenden ultrason çekimi öneriyor, biz önermiyoruz dedi. Zamanla düzeliyor endişelenmene gerek yok. Yine de doktorunun önerisi ile ilerleyebilirsin.