Dün 4. Ay aşımız vardı sağlık ocağında “vegaferon” adlı demir damlasını verdiler.Ardından doktora gittik doktorumuz da “Ferrum” adlı denir damlasını yazdı ve kilosuna orantılı şekilde kullanmamız gerektiğini söyledi.mesela 6 kiloysa 6 damla olacak şekilde.Siz hangi damlaları kullanıyorsanız önerirseniz sevinirim.Ve aranızda ferrum kullanan var mı memnun musunuz kullanmalı mıyım?