Kızlar bebeğim 7 günlük ilk çocuğum şlk günler sütüm gelmedi mama verdim hafiften sarılığı vardı sütüm sonradan geldi son 2 gündür memeyi 3-4 dakika emiyor ağlayarak bırakıyor sütümü sağıp biberonla veriyorum sarılıktan dolayı saat başı emzirin dedi doktorumuz ama memeyi tutuyor biraz emdikten sonra ağlamaya başlıyor sizde böyle bir durum oldu mu tekrar nasıl memeye tutturabilirim