Podema İngilizce için özel bir şey yapmıyorum günlük hayatımız nasıl akıyorsa normal konuşuyorum yaptığımız her şeyi, bu konuda çok farklı görüşler var, her aile kendi dinamiğine göre karar vermeli diye düşünüyorum. İlk yıllarda çocukların duyduğu kelime sayısının zekayı geliştirdiği bilinen bir gerçek, bu sebeple ne kadar çok kelime duysa kardır diye bol bol konuşmaya çalışıyorum, önce anadili konuşmalı diyenler de var ama iki dilde de kendini ifade edebilen çocukların yaşıtlarına göre daha özgüvenli ve problem çözme becerilerinin daha yüksek olduğunu gözlemleme fırsatım oldu yıllarca. Siz anne kalbinizi dinleyin içinize ne sinerse o şekilde ilerleyin bence.