Deletedmom_54 Sanırım ayak parmağımı kırdım emziriyorum hastaneye gidicem birazdan röntgen çekilmek emzirmeye engel mi ?
2maviboncuk Deletedmom_54 Geçmiş olsun çok kötüyse ayağınızın şişmeden gidin hemen illaki bi yolu vardır
ayseeeasln21 Canım benimde elim incinmisti gittim emziriyorum çok kötü değil parmağın dedi krem yazdı bir kaç saat emzirmemek lazım diye biliyorum bence bir git
Deletedmom_54 ayseeeasln21 parmağım bağımsızlığını ilan etti sağa doğru boynunu büktü öyle çok canım yanıyo ki
demirsmomm benim de çekilmem gerekiyordu doktorumuz acil değilse çektirme, çektireceksen üç saat emziremezsin demişti. geçmiş olsun :(
Deletedmom_54 demirsmomm 6 aylık neredeyse ama bagımlı gibi bi anda ağlıyor sadece memede susuyor bu aralar çok huy değiştirdi 😔