Fneva bebeğinizin durumu açlıktan degil zaten 1 yaşından sonra anne sütü doyurmaz onun bağışıklık sistemini kuvvetlendirmek icin vardır ilaç gibi yani. Gün icinde ek gıdasını yeterli alıyorsa bu durum diş çıkarma sizi kaybetme korkusundan olabilir. Bizde 10 11 ay civarı bu sıkıntıyı yaşadık 2 3 ay nerdeyse g3ce uykumuz sıfırdı her yarim saatte 1 uyanırdı. 3n son fakülte doktoruna götürdüm. Bebekler 9 ila 18 ay arası değişebilen donemlerde anneyi kaybetme korkusu yasarlar ve gece kontrol etmek icin uyanırlar dedi. Yada enerjisini gün boyu atamadığı icinde olabilir dedi. Kızımla iletişimimi arttırdım isi gücü bir kenara biraktim sadece onunla ilgil3ndim sanki yeni doğduğu zamanlardaki gibi. 11. Ayının icinde yürümeye başladı. Hergün dışarı çıkardım oyun park derken cok sukur hastalık yada diş agrilari disinda uyuyor artik ama illaki 1 kere de olsa uyanıyor. Sizi çok iyi anlıyorum bid3 boyle d3neyebilirsiniz. Kizim suan 13 ay 5 günlük bugunlerimize cok sukur gece uykusuzluğun ne demek olduğunu ben bilirim cunku ilk 4 5 ay gaz sıkıntımız vardi o zamanlarda uyumazdı