Kızlar merhaba. Bebeğime geçen ay kakada kan sebebiyle alerji testi yapıldı negatif geldi. Bu ay tekrar kan geldi. Ve yüzünde egzamalar oldu. Doktor egzama ama alerji de olabilir dedi. Şu an süt diyetindeyim ama yüzündekiler artıyor. Bu nedir? Bitkisel çözümü falan var mı? İki yanağıda böyle.
