Oğlum 21 aylık 10.5 kilo falan ,kilosu altlarda . Ama yemeğini güzel yer. Doktor vitamin vs hepsine baktı bir şey yok. Bizim doktorumuzun dediği kilo kaybediyor ona tamam ama kilo veriyorsa sorun var demişti. Yemesine rağmen kilo almıyorsa yapisaldir veya çok hareketlidir ondandır demişti ki olabilir evet. Ama sizinki yemedigi için kilo almıyor anlaşılan. Bencr biraz rahat bırakın hazırlayın sağlıklı kekler kurabiyeler hani normalde verin demem de en azından yeme alışkanlığı kazansın diye yaptığınız sağlıklı kek vb seylerden verseniz işe yaramaz mı. Benimki de şimdi 2 yaş sendromunda ve bazen bu zamana kadar hic yapmadigi ağzoni çevirme kilitleme hareketini yapmaya başladı. Öyle zamanlarda zorlamiyorum bı 5 dk grciyo kendim bı oyun yapıyorum o şekilde yediriyorum mesela.