AsilDorukAnnesi Pollyanna maalesef çiğlide yattı oğlum. Arkadaşımın oğlu da dokuz Eylül’de. Umarım bilen biri çıkar
Minikprensannesi Pollyanna ege tıp da yüksek riskli gebelik bölümünde dogum yaptım çok iyi bi hastane cocuklarla cok güzel ilgileniyorlar
Pollyanna Umarım.Bebegim ameliyat olacak ve çocuk bölümü hakkında hiçbir fikrim yok kafamı kurcalayan sorular var inşallah biri çıkar 🙏
Pollyanna Minikprensannesi Bende orada doğum yaptım.Riskli gebeydim şimdi kızım orada ameliyat olacak bu salı günü ama aklımda Bir kaç soru var😔