Selam kızlar. İkizlerim var ve en başından beri meme+mama gidiyoruz. Son zamanlarda mamayı çok azalttık, emzirmeyi arttırdık derken 2.ay aşılarını oldular. Birinde hala düzenimiz aynı ama bir bebeğim memeye geldiği gibi ağlamaya başladı. İlk gece ateşi epey çıkmıştı, uykusuz kalınca dün tüm gün neredeyse uyudu. Ben kaldırıp biberonla sağdığım sütü ve isterse mama verdim. Biraz biraz emiyordu dün ama gece ve bu sabah ağlama krizine giriyor mememe koyduğumda. Halbuki aranıyor da. Çok bunaldım, iki çocuk olunca ikisi de aynı anda ağlayınca ne yapacağımı şaşırıyorum ya. Bir de öyle böyle ağlama değil. Geçicidir diye umut ediyorum. Var mı yaşayan? Aşı sonrası huzursuzlukla ilgisi olabilir mi? Önerileriniz neler?