Eyluleslem merhaba bende sezaryenle doğum yaptım 7 ay oldu hala hiç adet olmadım. Bayram tatilinde denize de havuza da girdim aynı şekilde bende adet ağrısına benzer bi ağrı çektim ama adet olmadım hala. Ayağımızı taşa bastık sanırım sıcak gibi hissetsek de taştan soğuk aldık bence. Ve sezaryende ayağını üşütünce hemen karnın ağırır demişti demişti doktorum