Magnolina merhaba bende yapacağım düşündüklerim taze fasülye atmıştık daha önce , semizotu haşlayıp aynı ıspanak gibi çok güzel oluyor yemeği, şeftali , menemenlik domates biber , kereviz, enginar şoklayıp attık, kırmızı biber , patlıcan fırınlayıp attık bunlar dolaplık bide salça, domates püresi, kahvaltılık sos ve hoşaf derler bizim burda komposto yapıyoruz