AngelMotherr Oğlum 12 aylık.
Sabah 7 de uyanınca emzirdim. 9 gibi meyve püresi yedirdim. Yarım şeftali, yarım muz, 1 yk labne ile karıştırdım yedi. Yanına da yarım çay bardağı kefir içti. (Normalde haşlanmış yumurta yiyoruz ama sıkıldı hep yemekten)
Şuan saat 11:06 emdi ve uyutuyorum.
Saat 13:00 gibi kalkar. Yarım saat sonra dünden kalan yayla çorbası var onu yediricem.
Saat 15:00 gibi emmek isterse emziricem.
Saat 16:00 tekrar emmek isterse uyumak için.
Saat 18:00 gibi akşam yemeği yiyoruz. Sebze yemeği yiyecek yanına ev yapımı yoğurt.
Saat 19:00 gibi emmek isterse emzirme.
Saat 21:00 gibi emzirme ve uyku.
Genelde aşağı yukarı saatlerimiz böyle. Tabi arada yemek istemediği de oluyor. Bazen tek öğün yiyor. Emdiği için ona güveniyor 😃