Kızlar kızım 17 aylık yürüyüp koşan bir çocuktu ayın 13 ünde korona oldu 20 sinde rota virüsü oldu iyileşti dedik simdide çocuk ayağını basamıyor düşmedi hiç bir sey olmadı sol ayağının üstünde duramıyor röntgen çekildi kırık çıkık hiç bir sey yok bugün enfeksiyona götürdük kan aldılar öğleden sonra gideceğiz basına böyle bir sey gelen var mi çok üzülüyorum geçici bir durum mu bazen viral enfeksiyonlardan sonra olabiliyormuş