Oğlumda yaklaşık 1 aydır ishal kakada mukus ve pişik var. Çocuk doktoru süt alerjisi olabiliceğini söyledi 1 hafta süt ve süt ürünleri, yumurta tüketmedim geçmeyince çocuk gastroenterolojiye yönlendirdi. Çocuk gastroenteroloji bölümü ise enfeksiyondan şüphelendi ve mikostatin ilacını verdi 5 gün kullandık. Ben yaklaşık 3 haftadır süt ve süt ürünlerini kestim, 1 haftaya yakındır da dana eti, yumurta, tavuk, süt ve süt ürünleri kullanmıyorum. Fakat mukuslu kaka ve ishal devam ediyor. Bu belirtilerin yanı sıra karın guruldaması, yüksek sesli gaz çıkarma ve sürekli olmasa da köpüklü kaka mevcut. Var mı bu konuda tecrübesi olan anneler?