Hep buraya yazardım ne zman rahatilacm ne zaman büyücekler diye iki kızım var biri 3 yaşında biri 1bucuk büyüğü kendi kendine oynuyor küçüğüde evi dolaniyor oyun oynuyor arada birbirlerine karisiyorlar ama olur okadar
büyüğü çişini kakasını kendi yapıyor ikiside yemeği kendi yiyor dışarı çıkınca asla sesleri çıkmıyor kızım bir arkadasi olsun beni görmez onlarla oynar beni unutur küçüğünü memeden kestim 48kiloya dustugum için vücudum da toparlandi sezeryan dikksim gözükmüyor bile kilot izi gibi duruyor gün içinde evde kendime bol vaktim kalıyor makyaj yapıyorum kitap okuyorum yeniden doğmuş gibiyim o ruh çöküntüleri geçti resmen herkese umut olsun eskiden hep kucakta dudulardi ağlarlardi kirzlere girerlerdi bakımsız gezdim hep şimdi ne alsam ne giysem saçımı hangi renge boyasam diye kendime dair hep planlar yapıyorum 🥰 yeni annelere moral olsun o zamanlar sanki hiç gecmicek hep elimiz kolumuz bağlı hep ömrümüz ufak bebekle gecicek sanıyoruz birde herzmaan çocukla çocuk olun 🥳