Naime-grbz bebeğim 1 aylık gazlı bi bebek aptamil ve sma yı denedim sma aşırı gaz yaptı 1 haftadır gazından ağlıyor uyumuyor Aptamil de kilo dışında bi şişlik yaptı doktor değiştir dedi ne kullanabilirim
Linaamom Naime-grbz canım bu sıkıntıdan ben de muzdarip dim Golden goat gaza iyi geldi ama doktor çok iyi bi mama değil dedi. Hiipp organik Cambiyotik dene gaza kabızlığa iyi geliyor şuan onu kullanıyoruz
Burcusimaaaayy Naime-grbz gazlı bir bebekse hangi mamayı kullanırsan kullan gazlı olacak. O yüzden içerik arastirman daha iyi.
Naime-grbz Linaamom internet yorumlarına baktım da hipp için herkez gaz yapıyor demiş yoksa onu alcaktım
Linaamom Naime-grbz hippin organik Cambiyotik olan gaz ve kabızlık için özel yapılmış canım diğer normalleri gaz yapıyodur
Melekbas Naime-grbz gazli bebekse her mama gaz yapiyor mama tavsiyesi alma aptamil conformil biraz daha iyi gazli bebekler icin uretilmis bir mama onun haricinde ne kullanirsan kullan gaz sorunu cozulmedigi surece gaz yapiyor malesef