Edabahar Merhaba arkadaşlar 2 yaşında oğlum çok iştahsız zorla yemek yediriyrm ve bu durumdan bıkmış ve yorulmuş durumdaym. Takviye vitamin şurup almak istiyrm sizlerin kullandgı bi marka şurup felan varmı begendiginiz işe yaradgnı gördügünz ?
Uykusuzzz Edabahar keçi boynuzu özü verebilirsin her sabah. Ben şurup kullanmıyorum buda bi alternatif☺️
Elfvli Edabahar strath diye bir takviye edici besin var ona çok iyi diyorlar. Bagisiklillik içinde. Birde sebze yemeyen cocuklar için bir besin takviyesi vardi. Bende kızıma alacağım. Adını unuttun. Eczaneye sorabilirsiniz.