Hipp organic combiotik oğlum 15 aylık doğduğundan beri kullanıyorum çok şükür hiç gaz problemi yaşamadım bide size tavsiyem mamayı hazırladığınız zaman biberonu çalkalamayin kaşıkla karıştırın o zman hava baloncuğu olmiyo ve bebek ilk olarak biberonun havasını almamış oluyo bizide doktorumuz bilgilendirmieti tavsiye ederim 🤗